Terug naar overzicht

MijnGezondheid.net

Vanaf vandaag bieden wij een nieuwe service aan waarmee u online al uw apotheekzaken veilig kunt regelen: MijnGezondheid.net (https://home.mijngezondheid.net). Als uw e-mailadres bij ons bekend is, hebben wij u tevens een uitnodiging gestuurd.

Deze dienst vervangt de huidige herhaalmodule op de website. Uw eventuele bestaande account vervalt per 1 januari 2019.

PERSOONLIJK
Via MijnGezondheid.net kunt u:

  • Uw medicatie-dossier inzien
  • Herhaalrecepten aanvragen
  • Vragen stellen via een beveiligde omgeving (e-consult)
  • Een reisdocument en actueel medicatieoverzicht (AMO) printen

VEILIG
Wij vinden het belangrijk dat uw medische gegevens goed beveiligd zijn. Daarom heeft u DigiD met SMS-code nodig om in te loggen. Heeft u nog geen DigiD met SMS-code? U kunt DigiD aanvragen op www.digid.nl.

MAKKELIJK
Een aantal zaken kunt u ook regelen met de bijbehorende app op uw smartphone. De app heet MedGemak.

WERKWIJZE
Om gebruik te kunnen maken van deze service gaat u naar de website https://home.mijngezondheid.net. Doorloop de volgende stappen:

  1. Log in via DigiD.
  2. Maak een account aan door uw gegevens in te vullen.
  3. Stuur een e-consult naar de apotheek waarin u vermeldt dat u gebruik wilt maken van ALLE services (mijn berichten > nieuw bericht).
  4. U ontvangt een bericht zodra de apotheek uw dossier heeft vrijgegeven. Vanaf dat moment kunt u gebruik maken van alle functies van MijnGezondheid.net, zoals herhaalrecepten aanvragen.
  5. Kijk direct na of uw woonadres, e-mailadres en telefoonnummer juist zijn. Klopt er iets niet? Klik dan op wijzigen. Wij zullen de wijziging dan doorvoeren in uw dossier.

Lukt het inloggen niet? Waarschijnlijk hebt u dan geen uitnodiging per e-mail ontvangen. Neem dan contact met ons op, zodat wij uw dossier alsnog kunnen aanmelden.

VRAGEN
Komt u er niet uit? Bel ons dan gerust op 010-4506555. Wij helpen u graag.

Met vriendelijke groet,
Apotheek Spoorlaan

Publicatiedatum: 10-07-2020